inschrijvingen

inschrijvingen

Inschrijven voor het schooljaar 2018-2019 kan vanaf de Opendag op 10 maart 2018 van 10 tot 17 uur

Die dag kan je de Campus Sint-Ursula, en dus ook onze middenschool, ontdekken. Er zijn op geregelde tijdstippen infosessies; vak- en klaslokalen worden opengesteld en kunnen via verschillende doeroutes worden bezocht. Al je vragen worden beantwoord door leraren, leerlingenbegeleiders, leerlingen en directie.
Er is heel veel te beleven!

extra inschrijfmomenten:

Woensdag 14 maart en woensdag 25 april tussen 13.00 uur en 18.00 uur

In de zomervakantie van 2018 kan je bij ons terecht :

Zaterdag 30 juni van 9.00 uur tot 16.00 uur

Van maandag 2 juli tot en met vrijdag 6 juli van 9.30 uur tot 17.00 uur

Maandag 2 juli tussen 17.00 en 20.00 uur (enkel op afspraak)

Van maandag 20 augustus tot en met vrijdag 31 augustus tussen 9.30 uur en 17.00 uur

Zaterdag 25 augustus van 9.30 uur tot 13.00 uur (enkel op afspraak)

Maandagavond 27 augustus tussen 17 en 20 uur (enkel op afspraak)

 

Je bent natuurlijk altijd welkom, liefst tijdens de schooluren. Het is ook mogelijk een afspraak te maken zodat je het moment zelf kan kiezen!

Wat breng je mee bij een inschrijving?

  • de identiteitskaart, kids-id of SIS-kaart
  • het rapport van de leerling
  • het originele getuigschrift of attest van het basisonderwijs
  • eventueel de baso-fiche
  • attest vorig schooljaar (voor tweedejaars of voor leerlingen die hun eerste jaar dubbelen)
  • indien een leerprobleem werd gemeld, het attest of diagnoseverslag
  • bewijs dat uw kind tot een voorrangsgroep behoort, zoals bijvoorbeeld bewijs van studietoelage

Het nieuwe inschrijvingsdecreet

Alle informatie over het nieuwe inschrijvingsdecreet vindt u hier of in de brochure.

 

Het schoolteam van de Sint-Ursulamiddenschool

AddThis Social Bookmark Button

© 2011 - Sint-Ursula Middenschool